PROSES TEMPAHAN LOGO
Perkhidmatan ini menggunakan 100% urusan melalui e-mail. umumnya proses tempahan adalah seperti berikut:
- Mulakan tempahan dengan menghantar satu e-mail yang mengandungi maklumat-maklumat seperti:
- nama dan no. telefon
- pakej logo yang di pilih
- Nama syarikat dan ringkasan mengenai jenis pernigaan, warna korporat syarikat, produk atau perkhidmatan syarikat, slogan atau tagline dan sebagainya
- Perkara yang ingin dimasukkan ke dalam logo (jika ada)
- Buat pembayaran sebanyak 50% dari harga pakej bagi kami memulakan proses merekabentuk logo.
- Rekabentuk logo akan diterima melalui e-mail anda dalam masa 15 hingga 20 hari berkerja.
- Kerja pengubahsuaian logo akan dibuat sekiranya ada dan bilangan pengubahsuaian adalah terhad mengikut pakej. sila nyatakan maklumbalas mengenai sebarang pengubahsuaian pada rekabentuk logo.
- Fail penuh logo akhir akan dihantar selepas bayaran penuh diselesaikan.
PEMBAYARAN
- Kerja merekabentuk akan dijalankan setelah pembayaran sebanyak 50% dari harga pakej dibuat.
- Fail akhir akan dihantar setelah bayaran penuh diselesaikan.
- kirimkan maklumat pembayaran seperti tarikh dan masa pembayaran dibuat melalui e-email atau masej ke telefon (sila rujuk page contact).
- no akaun bank akan di nyatakan melalui email setelah tempahan dibuat.
PEMULANGAN PEMBAYARAN
Jika pelanggan tidak setuju dengan rekabentuk yang telah dihasilkan, pihak kami hanya akan memulangkan sebanyak 50% dari harga sebenar pakej. ini adalah kos perkhidmatan yang telah dijalankan. harap maklum.