TERM & CONDITION

PROSES TEMPAHAN LOGO

Perkhidmatan ini menggunakan 100% urusan melalui e-mail. umumnya proses tempahan adalah seperti berikut:

  1. Mulakan tempahan dengan menghantar satu e-mail yang mengandungi maklumat-maklumat seperti:
  • nama dan no. telefon
  • pakej logo yang di pilih
  • Nama syarikat dan ringkasan mengenai jenis pernigaan, warna korporat syarikat, produk atau perkhidmatan syarikat, slogan atau tagline dan sebagainya
  • Perkara yang ingin dimasukkan ke dalam logo (jika ada)
  1. Buat pembayaran sebanyak 50% dari harga pakej bagi kami memulakan proses merekabentuk logo.
  2. Rekabentuk logo akan diterima melalui e-mail anda dalam masa 15 hingga 20 hari berkerja.
  3. Kerja pengubahsuaian logo akan dibuat sekiranya ada dan bilangan pengubahsuaian adalah terhad mengikut pakej. sila nyatakan maklumbalas mengenai sebarang pengubahsuaian pada rekabentuk logo.
  4. Fail penuh logo akhir akan dihantar selepas bayaran penuh diselesaikan.


PEMBAYARAN
  1. Kerja merekabentuk akan dijalankan setelah pembayaran sebanyak 50% dari harga pakej dibuat.
  2. Fail akhir akan dihantar setelah bayaran penuh diselesaikan.
  3. kirimkan maklumat pembayaran seperti tarikh dan masa pembayaran dibuat melalui e-email atau masej ke telefon (sila rujuk page contact).
  4. no akaun bank akan di nyatakan melalui email setelah tempahan dibuat.


PEMULANGAN PEMBAYARAN

Jika pelanggan tidak setuju dengan rekabentuk yang telah dihasilkan, pihak kami hanya akan memulangkan sebanyak 50% dari harga sebenar pakej. ini adalah kos perkhidmatan yang telah dijalankan. harap maklum.